Jak nakupovat

Vážení zákazníci,

náš e-shop je určený převážně pro osoby, nebo firmy, kteří mají časově náročnou práci, nebo z jiných důvodů nemohou věnovat svůj čas chozením po obchodech a nakupovat, popřípadě je obchod od vašeho bydliště či firmy natolik vzdálený, že je výhodnější si objednat potraviny přímo až ke dveřím. Tato služba je převážně vhodná pro lidi, žijící na vesnicích, nebo obcích, kde tyto služby buď nejsou zastoupeny vůbec, nebo v minimální míře. 

Navíc v dnešní době pandemie COVID-19 je nakupování velkým rizikem, kterému by se měli převážně starší osoby vyhnout úplně, nebo alespoň minimalizovat kontat s ostatními osobami, které se pohybují po pobchodech a na veřejných místech.

Nejdříve je nezbytné se zaregistrovat. Registrace je důležitá pro identifikaci vaší osoby, které budeme potraviny a další zboží zavážet, dále pak pro komunikaci s vámi, aby náš personál byl schopen vás kontaktovat a to v případě jakýchkoliv problémů s dodávkou vámi vybraného zboží, nebo kontakt s řidičem, který vám zboží doveze.

Registrovat se můžete buď prostřednictvím našeho e-shopu https://www.potraviny-shop.cz/registrace/, nebo pomocí telefonu, kde zavoláte na číslo +420 770 101 100 kde se vám budou věnovat naši operátoři.

Registrace po telefonu je vhodná převážně pro seniory, kteří registraci přes e-shop nejsou schopni zvládnout. Jakmile budete zaregistrováni, můžete přistoupit k samotnému objednání potravin, nebo dalšího zboží jako je drogerie, nebo elektro.

1) Prostřednictvím našeho internetového obchodu si najdete to, co potřebujete nakoupit, vyberete množství/počet kusů, které potřebujete a jedním kliknutím přesuňte do košíku.

2) Po ukončení výběru potravin klikněte na košík a ještě jednou si ověřte, zda máte veškeré vámi požadované položky v košíku. Následně můžete přistoupit k samotné realizaci objednávky. Vyberte místo kam budete chtít objednávku zaslat. Následně máte možnost platby. Hotově při převzetí zboží (v současné době hotovost nepřijímáme s ohledem na vaše zdraví a zdraví našich pracovníků v rámci pandemie COVID-19), nebo prostřednictvím platební karty, kde platbu provedete na našem e-shopu, nebo v místě předání zboží

( i tady upozorňujeme na zvýšená rizika spojená s COVID-19), kdy platbu provádíte na našem mobilním platebním terminálu. Samotné předání zboží probíhá následovně: Náš řidič vás kontaktuje po příjezdu na adresu, kterou jste určili. Zboží postaví na místo, které je vzdálené od vchodu nebo dveří vašeho bytu 1 až 1,5 metru. Následně ustoupí do vzdálenosti 1 až 1,5m. Náš řidič je vybavený ochrannými prostředky a nelze tak kontaminovat vámi objednané zboží. Naši skladníci rovněž manipulují s potravinami v ochranných prostředcích. Jakmile si zboží překontrolujete a převezmete, Náš řidič odjíždí. Daňové doklady máte přiloženy u vámi objednaného zboží a zároveň vám přijde jejich kopie elektronicky na vaší emailovou adresu.

Možnosti placení

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Platba bankovním převodem

Okamžitá platba prostřednictvím internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz. 

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.

Contactless-Food-Delivery-as-a-courier-and-recipient-in-face-masks-greet-each-other-while-social-distancing-for-safety_b

 reklamace

 V případě, že zjistíte problém s vaší objednávkou a zboží, které vám bylo dodáno je poškozené, nebo je na výrobku prošlá záruční doba, kontaktujte nás na naší telefonické lince +420 770 101 100, nebo prostřednictvím našeho emailu reklamace@potraviny-shop.cz a my vaší reklamaci prošetříme a v zákonné lhůtě odpovíme. V případě, že raklamace je oprávněná, zákazník může využít práva na vrácení peněz a nebo v této hodnotě si objednat další zboží. U zboží, které nespadá do potravin jsou záruky stanovené výrobcem produktu. Tato záruka je pro nás směrodatná a v rámci vaší reklamace postupujeme v souladu s principy a postupy reklamace dané výrobcem.